Οι Millenials διαβάζουν πάλι εφημερίδες!


Η νίκη του Τράμπ στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου του 2016 φαίνεται να οδήγησε σε ραγδαία αύξηση των συνδρομών σε περιοδικά και εφημερίδες, με τους Millennials να είναι οι βασικοί υποστηρικτές.

Σύμφωνα με άρθρο του Politico ο αριθμός των νέων συνδρομητών Millennials του The New Yorker μετά την εκλογή του Τράμπ έχει υπερδιπλασιαστεί, σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. To Politico αναφέρει ότι το περιοδικό έχει 106% νέους συνδρομητές ηλικίας 18-34 ετών και 129% νέους 25-34 ετών.

Ο Nic Newman, ο συγγραφέας της έρευνας Digital News του Ινστιτούτου Reuters για το 2017, δήλωσε στο Politico ότι η αύξηση είναι το αποτέλεσμα δύο βασικών παραγόντων: α) της αύξησης της δημοτικότητας των συνδρομητικών ψηφιακών υπηρεσιών ψυχαγωγίας (βλ. Netflix και Spotify) αλλά και β) η τάση υποστήριξης  των «προοδευτικών» δυνάμεων στους νέους Αμερικάνους έναντι των «συντηρητικών».

Σύμφωνα με τον Newman, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Αμερικανοί στα αριστερά της πολιτικής είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό, σε σχέση με τους δεξιούς, να υποστηρίξουν με συνδρομή μια δημοσιογραφική υπηρεσία, καθώς ο Trump λοιδορεί τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης ως «fake news», αντιδρώντας με αυτόν τον τρόπο.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μεταξύ του 2016 και 2017, το μερίδιο των Αμερικανών ηλικίας 18-24 ετών που πλήρωσαν για ειδήσεις online αυξήθηκε από 4% σε 18% και η ομάδα 25-34 αυξήθηκε από 8% σε 20%.
Οι Millennials ήταν οι ηλικιακές ομάδες με το υψηλότερο ποσοστό αυτών που πληρώνουν για ειδήσεις στο διαδίκτυο. Από την άλλη πλευρά όμως η ίδια έρευνα αναφέρει ότι το 84% των Αμερικανών δεν πληρώνουν για ειδήσεις online.

Ο Dwayne Sheppard, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ στη Condé Nast, πιστεύει ότι οι Millennials ανταποκρίνονται στο ποιοτικό περιεχόμενο του The New Yorker και στην αφοσίωση του στον έλεγχο την ορθότητας των άρθρων.

Η Washington Post αναφέρει ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των συνδρομητών της είναι υψηλότερος μεταξύ των Millennials ενώ οι New York Times σημειώνουν αύξηση της τάξης του 9% σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο πριν από ένα χρόνο με πάνω από 13 εκατ. Millennials να διαβάζουν τα άρθρα του.

Τέλος, οι νέοι συνδρομητές της The Atlantic, ηλικίας 18-24 ετών, σημείωσαν άνοδο 130% τόσο στις έντυπες όσο και στις ψηφιακές συνδρομές από τον Νοέμβριο του 2016, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ οι συνδρομές για την ηλικιακή ομάδα 18-44 ετών αυξήθηκαν κατά 70%.

Σχολιάστε

σχόλια


Απάντηση